Open top menu
Πατατοσαλάτα με αβοκάντο – νηστίσιμη

Πατατοσαλάτα με αβοκάντο – νηστίσιμη

 

Η πατατοσαλάτα εμπλουτίζεται με το αγαπημένο μου αβοκάντο! Αν δεν το έχετε δοκιμάσει θα σας έλεγα να το μην το αναβάλλετε …είναι πραγματικά από τα πιο υγιεινά τρόφιμα!

Το αβοκάντο μπορεί να έχει αρκετές θερμίδες, αλλά περιέχει πολλές βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία. Σκεφτείτε ότι εκτός από το να το φάμε, μπορούμε να το βάλουμε και στο πρόσωπό μας σαν μάσκα.

Επίσης να θυμάστε ότι τρώμε το αβοκάντο όταν είναι ώριμο! Αφού το πάρουμε από το σούπερ μάρκετ, περιμένουμε τουλάχιστον 3-4 μέρες.

Πατατοσαλάτα – Υλικά για 2 άτομα (ενδεικτικές ποσότητες):

2 μεγάλες πατάτες
1 μέτριο αβοκάντο ώριμο
1 ντομάτα
2-3 φύλλα μαρουλιού
Λίγος άνηθος
Ελιές
2 κ.σ. ελαιόλαδο
Χυμός 1 λεμονιού
Ρίγανη αποξηρ.
Δυόσμος αποξηρ.
Πιπέρι
Πάπρικα
Αλάτι

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε και βράζουμε τις πατάτες σε ένα κατσαρολάκι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια της κόβουμε σε κύβους.
Βγάζουμε τη φλούδα από το αβοκάντο και το κόβουμε σε μικρά κομμάτια. Ψιλοκόβουμε και το μαρούλι και τον άνηθο.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε σαλατιέρα, ραντίζουμε με το ελαιόλαδο και το λεμόνι και πασπαλίζουμε με τα μυρωδικά και μπαχαρικά.

Τιπ:
Μπορείτε να προσθέσετε και σκόνη κύμινο ή κόλιανδρο αν σας αρέσει.
Η ποσότητα του ελαιόλαδου και του λεμονιού μπορεί να αλλάξει αναλόγως τα γούστα σας. Καλό είναι βέβαια να μην αυξήσετε το ελαιόλαδο, αφού το αβοκάντο ήδη είναι λιπαρό.

Athina Panou
Written by Athina Panou

Δεν υπάρχουν σχόλια, ακόμη.

Κάνε εσύ το πρώτο σχόλιο!

Leave a comment